~ Firat Nono :) ~

Har verkligen inte gjort mkt idag, om jag ens gjort nått idag :S usch, imon blir de annat!
 Baby jobbade till 16.15 kom hem o åkte iväg lika fort o kom hem igen efter 17.
Kl 18 skulle vi vara hemma hos syrran, vi skulle fira min svåger som fyllde år i början av veckan :) Syrran bjöd på god mat o tårta. GOOOTT va de! 


                
                                     
"Nono" o mosters älskling Angelina <3




Pratade gamla minnen, skrattade o hade super trevligt. Kidsen lekte me kusin Angi o hade roligt :)
Jag e INTE den som tycker om att ta kort på mej själv, men jag o syrran fick ett ryck o började ta en massa kort på oss hahahaha "TONÅRS" VAAAANING!!! Åldern kanske? :P haha a ja, men roligt va de iag :D 


                 
                  
                          
Syrran                                            Jag                          
                                                   


Känner mej seg i kroppen, funderar på att lägga mej i badet en stund. Herreguuud som jag har längtat efter ett badkar o så har jag inte njutit av den ÄN?!?! Sugen på att dricka vin i badet oxå men har inget hemma, så de får vi ju köpa hem :)

Imon jobbar baby till 17 trodde han skulle jobba natten imon oxå men de skulle han ju inte. På kvällen ska vi åka till våra vänner som bjöd dit oss på middag. Myys, sen blir de nog att vi spelar nått roligt spel oxå :) O kl 20 ska vi titta på Let´s dance oxå, massa mys o massa skoj blir de imon :)

Får se vad jag o kidsen hittar på imon under dagen. E sååå sugen på att baka men vill inte börja me de än nu när de ser ut som de gör här :S får vänta några dagar till. Till helgen ska de vara i topp skick här iaf, får passa på när baby har hans lediga helg, även om de e svårt att städa o fixa i hemmet när han e hemma. Blir lätt att man vil vara tillsammans, kyssas, kramas o mysa me varann o me våra fyra monster <3 Men lght MÅSTE vara prio ett den här gången :D
Så förhoppningsvis kan jag börja baka o grejja i köket nästa vecka :)
Kanske går ut o åker pulka me mina monster på dagen om de e fint väder istället. Får se vad som händer.

Nae får nog skriva mer imon, nu vill jag hoppa in i badet o bara njuuuuta av mitt badkar.

 Sov gott alla fina människor så ses vi imon <3




// Miia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0