~ Lusten e tillbaka!!! =) ~

Efter mkt om o men bestämde jag mej för att börjar blogga IGEN....hmm i vilken ordning kan de vara nu? 22:a? 56:e? :P
 
Öppnade en helt ny blogg sida igår faktiskt, men jag förstod mej inte på den sidan så jag tog mej tillbaka hit! :)

Har suttit o fixat lite här me kategorier. Har "
Recept (sött)", "recept (salt)", "familjen", "vänner" o "Blandat". Har lagt in alla mina recept i kategorierna Recept sött o salt så nu e de lite lättare att hitta till dom! :)


Har inte bloggat sen vi fick vår yngsta dotter Stephanie :O Hon e 9 månader nu, tiden går sååå fort! Har hänt mycket på 9 månader. Men tänker inte skriva om allt....de största o viktigaste som har hänt e att:
Våra finaste vänner har gift sej :), Stephanie e döpt, familjen muu i Nkpg ska bli föräldrar igen vilket betyder att jag blir faster igen :) OCH vi har FLYTTAT!!! WIIII

 Nu bor vi inne i Gvd igen....in the BIG CITY haha jätte big...hände mkt i huset, tänker inte ens ta upp va de va som gjorde att vi flyttade från landet in till Gvd..inte nu iaf. Kanske en annan dag eller så blir de nog lite då o då.
 Va ju faktiskt en av anledningarna till att jag SLUTADE blogga..att en del därborta hade stenkoll på oss, istället för att fråga om saker o ting så valde dom att läsa min blogg o följa varje steg vi tog. Nog om huset ute på landet, för den här gången....

 Från ett hus ute på landet flyttade vi in till Centrala Gvd till en lght, en stor lght som e perfekt för oss :) Vi trivs super bra än sålänge o så kommer de nog alltid vara. Har inte hunnit känna så mkt av de. Vi har bara bott här i 2 veckor typ :P Men här finns de värme, varmvatten hela tiden, barnen trivis o saker o ting händer här :)
 Ny efter nyår ska vi få de renoverat, kommer bli super fint :)

För tillfället bor vi e en lght som ser ut som "HEJ KOM O HJÄLP MEJ" finns flyttlådor här o där, men jag känner mej duktig de blir mindre o mindre för var dag som går o de blir bara mysigare o mysigare så jag e hel nöjd :D

 De va lite om vad som har hänt på 9 månader, så fort jag får lite mer iordning här i lght så kommer jag ägna mååånga timmar i köket så jag kan dela me mej av fler recept!
Hoppas vi "ses" snart igen! :) 


 // Miia


Kommentarer
Postat av: Louise

Å vad kul att du börjat blogga igen =)

Kram!!

2011-01-06 @ 16:28:08
URL: http://louise-chacinski.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0