~ Myyys ~

Och så blev det Tisdag då oxå, sov inte alls många timmar inatt. Fattar inte att de ska vara så svårt att gå o lägga sej tidigt, aa kanske inte tidigt tidigt. Men runt elva, tolv nångång iaf!! INTE kl 3 på natten, VARJE NATT!! :O
Hade tänkt att lägga mej runt 12 tiden igår, för att hinna sova me min baby nån timma iaf o kunna mysa in mej i hans famn. Men så blev de inte, om de ens blev 1 timme eller nått. Ja ja så e de ibland. 

 Baby åkte till jobbet vid 03.30 när han kom in till sovrummet för att säga hejdå så vaknade jag. Kunde inte somna om när jag hörde dörren stängas, har lite svårt för att sova utan han! Låg iaf o drog mej till kl 04.45 nångång sen gick de inte mer. Gick upp o började fixa lite. Tog fram kläder till Stephanie o Anthony som skulle me mej o lämna dom två stora. Jag va ledig idag. Barnen ville ju gå till skolan själva, men de e ju så mörkt på vinter halvåret o låta barnen gå själva upp för hela samhället känns inte så där super tryggt. Kanske att man släpper dom till sommaren eller nått, lagom till sommarlovet haha.
 Vi gick inte hela vägen till skolan me dom, en bit fick dom iaf gå själva o de gick bra :)
Felipe ville att jag skulle möta dom på vägen efter skolan, men när vi väl gick upp så tog dom följa me några andra kompisar o tog en helt annan väg hahaha så hemvägen gick ju oxå jätte bra :D
Usch va dom växer fort...mina små monster. Tycker inte de va länge sen man kom hem me dom från BB o nu går dom hit o dit helt själva :S Tur att bara barnen växer o blir stora för jag håller mej fortfarande i unga år! ;)

Idag va de sista dagen för Cilias "kompis förbud". Jaa sånt finns de här oxå :P Finns många regler o måsten i de här huset men måste man så måste man. Cilia har haft "kompis förbud" i en vecka nu, en mkt jobbig o svår vecka för henne! Då hon har ett stort behov av att få vara me hennes vänner...helst dygnet runt om hon fick bestämma.
 "Kompis förbudet" fick hon pga att hon har blivit sååå himla uppkäftig, tykig o trotsig. Jaa jag vet, de e åldern. Men ska man ta hur mkt som helst bara för att barnen kommer in i en viss ålder?! Eller?
  
Vad tycker ni? Hur gör ni?
 
Iaf, de e inte så mkt mot mej, utan mest mot Bernhard. Mot mej e hon väl mest trotsig. Alla våra barn kan få olika "förbud" allt tar ju inte på dom. Cilia tar de hårdast om hon får "kompis förbud", Felipe tar de hårt om man drar pengar från hans pengar o Anthony tar de jätte hårt om han får "data förbud".

Ja iaf, så va de Cilias sista dag. Så gissa vad hon kom hem o frågade när hon kom hem efter skolan? Joo "Får jag gå till A?" o de fick hon ju, gick till A vid 14 tiden o kom hem kl 18. ÄNTLIGEN FICK HON VARA ME EN KOMPIS! :) 
 
 Ikväll blir de massa mys me baby! Vi ska beställa en KBT (kebabtallrik), tända ljus o titta på en film <3
Inte så jätte bra att äta sån mat så sent på kvällen, men alla ni andra siktar ju ´beach 2011´ o som efter att inte jag e eller vill vara som alla ni andra så kommer jag NJUUUTA av min KBT! ;) 
 
Förstår inte hela den här grejen me nyårslöften om viktminskningn o strävan efter beach 2011 eller vilket år de nu e... egentligen...ärligt...vem gör ni de för? för er själva eller för nån annan?
jag VILL gå ner i vikt, o jag SKA gå ner i vikt...MEN när jag själv känner för de, inte för sommaren eller för nått nyårslöfte. Utan för mej själv, när jag själv känner mej berädd. Får se när de blir :) 

   
                          
                FILM                             +                 kebabtallrik          =    MYYYS <3
     

 Men för er som redan håller på o kämpar me vikten. ALL LYCKA TILL ER o hoppas ni når era mål! :)

Nu ska jag säga godnatt till mina monster o fixa lite till myskvällen me min baby!
Ha de bäst så ses vi imon ;)

Puss o kram


// Miia








































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0